السبت، 9 أبريل 2011

وظائف 8 / 4

Junior Translator - Raya Holding

Daily translation of content using a translation management system and sometimes directly in word documents

Bachelors degree or equivalent in a communications discipline
...• Minimum 2 years working experience in translation from English to Arabic.
Diploma in translation studies is preferable ghady_asalam@rayacorp.com
**********************

Reviewer - Raya Holding

• Minimum 4 years’ working experience in translation from English to Arabic
• Capable manager who can motivate their team and objectively ensure high standards of quality and maintain quantified results

Quality control on all translation teams ghady_asalam@rayacorp.com

**********************
Quality Assurance

Maintain the quality standards in accordance with CMMI Model V1.2 Dev L3 and the ISO 9000
Three years experience of work in the field of Quality Checker Forums o Ability to deal professionally with others

graduate of a computer or an equivalent training o Background or experience in the field of e-learning
hr.egy@emgd.com

**********************
Accountant

1. Enter data related to inventory quantity and price in the system (per item) 2. Revise codes and invoices of inventory items
3. Follow-up on receipts forms for inventories and other related issues
Bachelor Degree in Accounting/Finance - Fresh graduates hr@bahnaengineering.com

**********************
Electromechanical Engineer

1.Design, implement, maintain, and improve electrical instruments, equipment, facilities, components, products,
and systems for commercial, industrial, and domestic purposes.

1- B.Sc. in Electromechanical or Mechanical engineering. 2- Graduated with minimum grade: very good)
3- Minimum two years experience in electromechanical construction company, preferable Technical Office Engineer

Excellent knowledge of Auto CAD - Salary 4600 - 6000 . rania.hussein@premieregypt.com

**********************
IT Specialist - Avon

Assist IT team in a range of activities related to system complains, communications, and providing hot line support to users

Bachelor degree in IT , computer science or any related field - Fresh Graduate hr.egypt@avon.com

**********************

HR Specialist

.Sc. of Commerce , Business Administration or equivalent •Human resource management certificate is considered an asset.
• Minimum 1-3 Years of working experience in a similar or related Field
hr.rec10@live.com

**********************
كل وظائف الأهرام بين إيديك فقط أدخل على الرابط وحمل الملف المضغوط ثم فك الضغط


http://www.mediafire.com/?a8keq4adv2ecw06
**********************
مطلوب فورا للعمل بمؤسسة كبرى بدولة الامارات العربية المتحده من حديثى التخرج

تجارة - حقوق - تربية - سياحه وفنادق


و مطلوب أيضاً من حملة الدبلومات الفنية نظام 3 - 5 سنوات
صناعى - تجارى - زراعى


مرتبات مجزية جدا + حوافز + بدلات + تامين شامل


تتحمل المؤسسة كافة مصاريف موظفيها من تاشيرة واقامه وتزاكر طيران

ترسل السيرة الذاتية مصحوبة بصورة شخصية حديثة

على البريد الالكترونى

egurac@gmail.com


للاستعلام و مزيد من المعلومات يرجى الاتصال
الامارات العربية المتحده /

00971413191600

من داخل مصر

0107974114
**********************
وظائف مصر - مطلوب سكرتيرة حسنة المظهر لمركز طبى بمدينة نصر فترة صباحية او فترة مسائية بمرتب مغرى لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: 22733882 22722062
**********************
وظائف مصر - بالمهندسين مطلوب سكرتاريه من الجنسين لمركز تدريب كمبيوتر و لغات يشترط اجادة الانجليزيه و الكمبيوتر لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌0165647451
**********************
وظائف مصر - مطلوب شباب للعمل في صيدلية بالعمرانية الغربية يشترط التفرغ والسن لا يزيد عن 25 عام للاستعلام لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌35852505
**********************
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب فورا للعمل بالمملكة العربية السعودية بمرتبات مجزيه جدا للجادين فقط .
مهندسين مدنى خبرة لاتقل عن 8 سنوات فى المواقع والتنفيذ.
مطلوب محاسبين ماليين خبرة فى قيود اليومية واعداد الحسابات الختاميه+الألمام ببرامج الحاسب.
مطلوب موظفين شئون عاملين خبرةفى مجال العمل +اتقان استخدام الحاسب الالى.
مطلوب سكرتير يجيد العمل على الحاسب الألى+اجادة تامه للغة الانجليزية على الاقل تحدث وكتابه.
ملحوظة يرجى ارسال السيرة الذاتيه باللغة العربيه او الأنجليزية والعربية معا وارسال صورة حديثة اخر موعد لتقديم السى فى 13/4/2011
E-Mail:
----------
halalrec2011@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
Instructors:
1. Commercial Excel - English
Quick Books & Peach Tree
2. Marketing - HR
E-Mail:
----------
wa.zeefa@hotmail.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
وظائف الاسكندرية - مطلوب موظفين مبيعات لشركة تكييف وفلاتر تنقية مياه بالاسكنــــــــدريــــه لا يشترط الخبره و شرط ان تكون انسه
يرجى الاتصال على
0102122704
E-Mail:
----------
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب مسئول مبيعات خبرة للعمل داخل المعرض لشركة أثاث كبرى بالاسكندرية. يفضل حسن المظهر ( ذكور فقط) للعمل شيفت مسائى.
E-Mail:
----------
z.furniture.alex@gmail.com
******************************************************
company:
--------
شركة يورتك للتجارة والتوزيع
Description:
-----------
للتعين الفوري من سكان الاسكندرية
مطلوب موظفين مبيعات للعمل بفرع الشركة بالاسكندرية
نشاط الشركة: استيراد مستلزمات كمبيوتر ولابتوب
مرتب ثابت + مزايا أخرى وحوافز
عقد عمل وتأمينات اجتماعية ومعاشات وتأمين صحي مع اجازات سنوية واسبوعية
بالشروط التالية:
الاقامة بالاسكندرية
لايزيد السن عن 25سنة - مواليد سنة 1986 ومابعدها
( لايشترط مؤهل محدد )
انهاء او معافى من الخدمة العسكرية
المقابلة تتم بالمركز الرئيسي للشركة بالقاهرة
مع احضار أصل المستندات وصورة ضوئية منها مع صورة شخصية حديثة .. ترسل السيرة الذاتية على الايميل التالي
E-Mail:
----------
jobs@yourtechco.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب محاسبين دفعات 2007و 2008 و 2009 للعمل بشركة مقاولات بالرياض براتب 1500 - 2000 ريال + اقامة + سكن + تامين طبي .
ترسل الطلبات علي الايميل مع كتابة عبارة ( محاسب للسعودية ) في عنوان الرسالة .
والمقابلة السبت 9/4/2011 بمقر الشركة بالقاهرة .
E-Mail:
----------
kd_mf12@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
شركة كبري بالمملكة العربية السعودية تطلب موظف شئون افراد مؤهل جامعي خبرة في مجال العمل الاداري وشئون الافراد توفير السكن ودقتر الاقامة والعلاج التاميني سيارة لانتقالات شرط ان يكون مصري الجنسية ويعمل في مصر الان
E-Mail:
----------
davermohamed@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب مساحين للسفر فورا للسعودية خبرة لاتقل عن 4 سنوات توافر الاقامة والسكن والتنقلات والتامين الصحى وراتب من 2500/3000 ريال
E-Mail:
----------
g_n3333@yahoo.com
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
Networks Instructor required in Alexandria - whom interested send your CV to =====================
please write in the subject network engineer..
E-Mail:
----------
info@start-point.org
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
مطلوب ويترز للعمل بمطعم خمس نجوم فالسعودية بمميزات مغرية يشترط حسن المظهر والسن لايتعدى ال 35
تعقد المقابلة الشخصية مع المفوض السعودى غدا 9 ابريل الساعة الرابعة عصرا للاستفسار الرجاء الاتصال على 0184223226"
**********************
وظائف مصر – مطلوب للعمل بشكل عاجل موظفة مبيعات بالهاتف يشترط الخبرة
بمرتب وعمولة مجزية
0106408999
**********************
company:
--------
Description:
-----------
"مطلوب سيلز اوت دور
فرصة للمقيمين بالاسكندرية من الشباب
متوسط دخل 2000 جنيه شهريا
مرتب ثابت + عمولة مجزية جدا
لدى شركة أكسبريس للمشروعات السياحية
مطلوب للعمل : كمنسق مبيعات اوت دور لمنتجع سياحى
...الشروط :
1- لا يشترط التفرغ
2- فرصة جيدة للطلبة و الراغبين فى زيادة الدخل
2- مؤهل عالى أو متوسط
3- السن من 18 : 28
4- الاقامة بالأسكندرية
5- لا نشترط الخبرة تدريب خاص للموظفين الجدد
لتحديد ميعاد المقابلة الشخصية نرجو الاتصال لتسجيل البيانات على 0181761356"
E-Mail:
----------
******************************************************
company:
--------
Description:
-----------
تعلن شركة السلام عن قبولها دفعه جديدة من الجنسين
من حملة جميع المؤهلات للعمل لديها
مع التمتع بالمميزات الاتية :
* مرتب شهرى ثابت 1200 جنية
* 10% حوافز شهرية
* تعدد فى انظمة استلام الرواتب
* اقامة مجانية للمغتربين
* فرصة للترقيه فى المناصب الادارية
****
****
يوجد ايضا فرصة للفتيات و للطلبه للعمل حتى الثالثه بمرتب ثابت 800 جنية + 10 % حوافز شهرية
** الدال على الخير كفاعله : لست وحدك .. يوجد اخ او صديق يحتاج هذه الفرصه
E-Mail:
----------
info@mtego.com
*****************************************************
company:المملكة
--------
Description:
-----------
مطلوب للعمل فى شركه سراكو بالسعوديه
1- مهندسين معماري : قسم التصميمات
بكالوريوس هندسة معمارية - خبرة من ( 7 حتى 10 ) سنة فى إعداد رسومات التشغيل As built & shop drawing ( رسومات الورشة ) والتنسيق بين كافة رسومات الأعمال المختلفة - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابه
- هام : يرجى عند الارسال كتابه - معمارى تصميم
2 - مهندسين انشائات : تصميم
بكالوريوس هندسة مدنية / إنشائية - خبرة من ( 7 حتى 10 ) سنة فى إعداد رسومات التشغيل As built & shop drawing ( رسومات الورشة ) والتنسيق بين كافة رسومات الأعمال المختلفة - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابة
- هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - انشائى تصميم
3 - مهندسين معماري - مكتب فني
بكالوريوس هندسة معمارية - خبرة من ( 5 حتى 8 ) سنة فى حصر الكميات وعمل مستخلصات المقاولين والمالك - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابه
- هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - معمارى مكتب فنى
4 - مهندسين إنشائات - مكتب فني
بكالوريوس هندسة معمارية - خبرة من ( 5 حتى 8 ) سنة فى حصر الكميات وعمل مستخلصات المقاولين والمالك وإفراد الحديد - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابة
- هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - انشائات مكتب فنى
5 - مهندسين إحتياجات فنية
بكالوريوس هندسة معمارية / مدنية - خبرة من ( 7 حتى 10 ) سنة فى إعتماد المواد ومتابعة المشتريات والتفاوض مع المقاولين والموردين - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابة
- هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - احتياجات فني
6 - مهندسين عقود
بكالوريوس هندسة معمارية / مدنية - خبرة من ( 10 حتى 14 ) سنة فى إعداد كافة عقود المقاولين والملاك وخبرة بالعقود الدولية والفيديك - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابة
- هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - مهندس عقود
7 - مهندسين تخطيط ومتابعة
بكالوريوس هندسة معمارية / مدنية - خبرة من ( 7 حتى 10 ) سنة فى إعداد الجداول الزمنية ومتابعة المشروعات - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابة
- هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - مهندس تخطيط
8 - مهندسين حساب كميات
بكالوريوس هندسة معمارية / مدنية - خبرة من ( 10 حتى 14 ) سنة فى مراجعة تكاليف المشروعات وعمل تقارير التكاليف - إجادة إستخدام الحاسب الآلى - إجادة اللغة الإنجليزية تحدثا وكتابة
- هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - مهندس تكاليف
يرجى ارسال السير الذاتيه فى اقرب وقت ممكن لتحديد موعد المقابله
ملحوظه : تبدأ المقابلات الاسبوع القادم
E-Mail:
----------
mail@elmaalygroup.com
******************************************************
company: المملكة
--------
Description:
-----------
Financial Analyst
- Assist Budgeting & Finance Management with tracking periodic OPEC / CAPEX spend by doing variance analysis and report them to FM with proper explanation and recommendations.(Budget vs. Period / Last period).- Run Project Spend Reports and compare against budgets; perform spend analysis to ensure all capex is accounted for & properly spent.Assist Budgeting & FM managers with any capitalization issues that may arise and work closely with the Treasury & Fixed Assets to ensure LC’s / CAD’s payments and invoices are processed correctly. - Maintain CAPEX files documents as they are entered into the system and filed properly.
هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - Financial Analyst
2 - COST ACCOUNTANT
1. Prepare profit and loss statements and monthly closing and cost accounting reports.
2. Maintain, and coordinate the implementation of accounting and accounting control procedures.
3. Monitor and review accounting and related system reports for accuracy and completeness.
4. Prepare and review budget, revenue, expense, payroll entries, invoices, and other accounting documents.
5. Resolve accounting discrepancies.
6. Revise all reports/statements received from internal offices and branches.
7. Issue order for preparing checks and sending them to branches after revising relevant reports.
8. Revise customs invoices and give order to issue related checks and deliver them.
9. Supervise the input and handling of financial data and reports for the company’s automated financial systems.
هام جدا : يرجى عند الارسال كتابه - COST ACCOUNTANT
E-Mail:
----------
mail@elmaalygroup.com
******************************************************

company:
--------
Description:
-----------
لمكتب هندسي استشاري بالسعودية بالرياض مطلوب الاتي :
- مهندس مدني صرف صحي خبرة 8 سنوات
- مهندس معماري تصميم خبرة 3 الى 5 سنوات
- مهندس ميكانيكا محطات مياه خبرة 8 الى 12 سنة
- مهندس كهرباء محطات مياه خبرة 8 الى 12 سنة
- مساح حاسب كميات خبرة 3 الى 5 سنوات
شكرا لكم لان تكتبون اسم الوظيفة عند الارسال
E-Mail:
----------
engineerhasn@yahoo.com

**********************
وظائف مصر - لفندق 5 نجوم بشرم و الغردقة و القاهرة خبرة و بدون من الجنسين مرتبات مجزية اقامة كاملة بالوجبات تامينات مواصلات لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌37745636
**********************
وظائف مصر - مطلوب لمغسله كبرى بالمهنسين احمد عرابى عمال غسيل كاركير او عادى خبره او بدون راتب مجزى + حوافز لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌0107171424
**********************
وظائف مصر - مطلوب مندوبات مبيعات يشترط خريجى زراعة و علوم لشركة توكيلات طبية بالقصر العينى يشترط حسن المظهر لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: 0104190600
**********************
وظائف مصر - مطلوب من الجنسين موظف حجز طيران يشترط خبرة لا تقل عن سنتين بمرتب مغرى لشركة سياحة بمدينة نصر لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌0116064829
**********************

This is to announce that we have the following vacancies:

1. Process Engineer:

Our Engineers are responsible for inventing, developing, reapplying and delivering breakthrough processes and packing technologies that provide winning products for consumers around the world. Dealing with a multitude of current and future products, P&G Engineers have the technical curiosity and knowledge to develop new approaches to big problems.

2.Quality Control Chemist :

QC Chemist is responsible for performing routine laboratory procedures and measurements. This includes sample preparation and/or chemical, microbial, and physical testing of raw material, intermediate and finished product samples. He is responsible for equipment calibration and maintenance, measurement verification, making laboratory reagents

3. Engineering Summer Intern:

The internship is offered to top caliber students in any engineering related major. As an Intern, you'll find out what suits and interests you, and you'll improve your career prospects.
You'll be working on your own project, typically in a multi-functional team that includes senior managers; have a dedicated 'sponsor'; put your technical skills to work in a challenging environment; improve your interpersonal and team skills through practical experience; learn to work effectively with people of different nationalities and cultural & educational backgrounds; better understand your strengths and weaknesses; write a report and give a presentation of the results of your work to management.

4. SNO Planner:

The successful candidate will work closely with Suppliers, Manufacturing and Distribution organizations to ensure execution of the daily production plan in line with Supply Chain measures. Candidate will also maintain excellent customer service and inventory management results and provide management on a daily/monthly basis actual and projected supply, demand, production, and inventory updates. Candidate will perform short and long term schedule planning and capacity planning, Candidate will also be responsible for measuring and driving continual supply network improvement by applying operating strategy to parameter management and gathering, documenting, and aligning key assumptions. Candidate will also perform planning responsibly as defined within specific work system's work and communicate requirements for process/technology improvements. The candidate will manage day-to-day activities of process including leading resolution of conflicts and adjustment of plan. The candidate will be expected to ensure process adherence and use of best practices by executing the documented standard work processes and staying in touch with the business on a daily basis.

To apply Please visit our website www.pg.com , careers section , country Egypt, language English and apply on the vacancy that suits your background.
PG.com
www.pg.com
**********************
مطلوب للعمل في القاهرة / مدينة نصر
(( أخصائي تدريب )) له خبرة في اعداد الدورات التدريبية وترتيب وتهية كل ما تتطلبه من مواعيد وتنسيق ومتابعة
الشروط
- مؤهل عالي
- يجيد استخدام الحاسوب
- يكون جيد او متوسط في اللغة الانجليزية
بيانات الارسال :majidalwan71@yahoo.com

**********************
وظائف مصر - مطلوب صيدلي للعمل بصيدلية بالمرج شارع مؤسسة الزكاة بالقرب من محطة مترو عزبة النخل لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌014477970 0180782006
**********************
وظائف مصر - مطلوب سكرتيرة خبرة بأعمال السكرتارية واعمال الكمبيوتر لمكتب هندسى بالمقطم لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: 29207047 29207046
**********************
وظائف مصر - مطلوب فورا مندوبين مبيعات لمنتجات امريكية يشترط الخبرة في مجال المبيعات و امتلاك سيارة مرتب ثابت + عمولة + 700 ج بدل سيارة لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌0101242626
**********************
مطلوب ويترز للعمل بمطعم خمس نجوم فالسعودية بمميزات مغرية يشترط حسن المظهر والسن لايتعدى ال 35
تعقد المقابلة الشخصية مع المفوض السعودى غدا 9 ابريل الساعة الرابعة عصرا للاستفسار الرجاء الاتصال على 0184223226
**********************
Job:HR Specialist
Company: Advanced Computer Technology - ACT

Job Description:

Provide overall HR assistance and information support to ACT team members regarding company policies, programs, and procedures. •Provide recommendations to the Human Resources Manager for training programs in compliance with the company Training Needs Assessment & ISO Requirements.
•Facilitate conduction of internal & external training programs.
•Assist in Recruitment & compensation Process
•Provide support to Managers/ supervisors regarding performance management activities.
•Assist in Preparation and updating of Job Descriptions.
•Administer the summer training & other internship programs. •Coordinate new hires orientation programs, periodically.
•Facilitate Communication Channels among employees.
Qualifications
•B.Sc. of Commerce, Business Administration or equivalent
•Human resource management diploma or higher is considered an asset. • Minimum 1-3 Years of working experience in a similar or related Field. •Excellent English & very Good computer skills “Ms word, excel, power point & Internet research
•High level of communication with different levels.
•Very Good Time management, Leadership, Presentation, negotiation & Problem Solving Skills.
•Ability to work under pressure and meet deadlines while handling multi tasks at a time

Gender Any
Experience 1 - 2 Years.
Please, specify the Job Title in the email subject.
E-Mail:
hr.rec10@live.com


=============
An International FMCG group of companies is looking to hire HR Specialist for the Plant in Suez, with the following criteria:

- 3 - 5 years of experience
- Experience with manufacturing or industrial companies is very
essential
- Suez Resident
- Excellent communication and negotiation skills
- Flexible and has the ability to deal with diverse cultures
- Very good English

Interested applicants are kindly requested to send their CVs to info@consultationsltd.com, quoting the job title in the subject.

Only shortlisted applicants will be contacted.
**********************
Job Category Customer Service, Sales
Job Type Full Time
Description 1.Greets customers visiting Ideal Standard Showrooms. 2.Identifies customers needs. 3.Introduces Ideal standard products, providing information on specifications, prices, spare parts, of merchandises desired. 4.Emphasizes selling decisions through companys agents and distributors and available outlets. 5.Receives customer calls at the customer service call centers 6.Records customers request for maintenance.
Qualifications - Bachelor degree (Fine Arts, Business Administration, Hotels and tourism) - 1-2 years experience in a similar position. - Customer oriented, friendly, and positive attitude. - Customer Service Training is an asset
Gender Any
Education major Business Administration
Experience 1 - 2 Years.
Other Skills - Strong presentation and communication skills - Self control and working under pressure - Working knowledge of computer (MS Word and Xls.)
Salary (L.E.) Negotiable
Comments Kindly e-mail your updated resume, with a recent photo, indicating the job title & your residence city in the subject field as follows (CS/Alex),
Job Contact Person Mrs. Amani Wahib - Talent Manager
Job Contact Email HR@IdealStandard.com
==========================
Fluent Punjabi, Chinese ,and Spanish Customer Service Advisors needed
Age :18 to 35
They must be fluent English beside one of these languages
Has no problem in work location in Cairo
Has no problem in rotational shift ( not fixed working hours)
Salary : Negotiable

If interested send your CV and write in the subject the language you can speak to dina.elharery@topbusiness-hr.com

=============================
Telesales - Job reference Code (003)
Job Description:
• Contacting the clients.
• Making presentation.
• Solving client’s problem.
• Responsible for clients booking orders.
• Communicate with other departments to finalize the pending cases.
• Follow up on the financial payments.
• Reporting to the General Manager.
Qualifications:
• Bachelor’s Degree
• from 0-2 years of experience.
• Work under pressure..
• Good organizational and communication skills.
• Multi tasking.
• very good english, written and spoken.
• Excellent computer skills (Microsoft office) and internet literate.
• Presentable.
Gender: Female

Please send your resume with a recent photo and MENTION in the subject the job title or Job Reference code.
Mail: hr.friends@yahoo.it
Good Luck & Best Regards

**********************

Save the Children-UK is working to create a better world for children. We work in over 50 countries (including the UK), helping children in the world’s most impoverished communities.

Save the Children’s programme in Egypt supports work at local and national levels in the areas of protection, basic education, child survival, children’s participation, emergency response and we work to ensure that children’s rights are respected, protected, and promoted.


SCUK would like to announce the following job vacancy:

Child Protection Programme Officer


Please find attached the TOR. Kindly forward this email (widely) and send potential candidates CVs to the following email: vacancy@scuk-mena.com

Deadline for sending CVs April 27th ,2011.

Best Regards,

Administration Officer
EGYPT COUNTRY PROGRAMME
--------------------------------------------------------------
JOB DESCRIPTION
Job Title: Child Protection Programme Officer
Place of Work: Cairo, Egypt
Grade: Officer
Annual leave As per years of service ( Staff Handbook)
Reports to: Senior Child Protection Programme
Officer
Contract Duration One year (renewable)
Travel Requirement: Egypt Country Programme area (50%
level of effort)
The responsibilities of the post require you to work directly with children or young people,
individually or in groups.
Introduction / background
Save the Children is the leading UK charity working to create a better world for children. We
work in over 50 countries, including the UK, helping children in the world’s most
impoverished communities. To finance our work, we depend on the support of the general
public, volunteers in over 150 shops and 600 branches in the UK, the corporate sector,
governments and international donor agencies.
Save the Children UK (SCUK) Egypt country programme is focused on achieving inclusive
education for all children in schools; monitoring out of school children and supporting their
entry into education; protecting all children in schools, care institutions, and communities
against violence and other forms of abuse.
Job Purpose
The Protection Programme Officer (PO) is responsible, with support from the Programme
Manager and Senior Programme Officers, for carrying out designated tasks in implementing
and monitoring the achievements of the Child Protection Programme objectives.
The PO will also be working within the broader framework of the SC Egypt Programme, and
is expected to contribute to agreed aspects of development at this level, which entails
response to diverse needs supporting the implementation of Egypt Country Programme
Country Strategic Plan.2
The PO will be expected to bring a clear child focus and children’s rights perspective to the
work including technical support to local partners and programmes team in the
development of child protection policies and other initiatives when required.
Duties and responsibilities
Fulfilling programme objectives
The PO is accountable for assisting the Senior Child Protection Programme Officer
and the country team in ensuring the development, implementation and
achievement of Country Strategic Plan. The PO is expected to contribute to quality
and timely implementation of programs in line with the Child Protection Programme
objectives.
Technical Support
Monitor and implement programme activities in SCUK in field.
Closely monitor and evaluate local partners performance and activities in the field.
Contribute to the development of Child Protection training packages and support
materials for workshops.
Help facilitate where necessary, the conducting of orientations, workshops, follow
up visits and other programme activities for Child Protection Projects.
Ensure that activities are implemented in accordance to the programme’s Plan of
Action (POA) and in timely manner.
Closely monitor, follow-up, and evaluate the performance and the activities of
SCUK programme consultant when hired.
Provide partners with the required technical assistance to implement programme
activities in field work.
Contribute to the development of monitoring systems, and carry out activities to
collect, process and analyze data on agreed indicators on a regular basis, and in
periodic reviews and evaluations
Reporting
Draft concise, useful and analytical reports on a monthly, quarterly and annual basis
as well as specific reports and briefing documents as needed for specific occasions,
events, visitors, or donors.
Work with partners to improve the quality of their reports.
Provide timely written reports as required on the progress of work and contribute to
drafting regular progress reports as requested by the donor and SCUK programme.
Financial & Administrative Responsibilities
Monitor and revise expenditures for designated aspects of the project, on a monthly,
quarterly and annual basis.
Ensure proper use of designated programme assets, and follow appropriate
procedures for vehicle movement, material procurement, and work related expenses
as per the Egypt Programme Staff Handbook
Ensure accurate financial record keeping for all project expenditures.3
Fundraising:
Assist in identifying funding opportunities in countries and network with donors in
coordination with Senior Child Protection Programme Officer, Egypt Programme
Manager, Country Director and Grants and Fundraising Officer.
Contribute in writing and preparation of concept papers and project proposals.
Other
The PO will adhere to all Save the Children procedures and policies, particularly SC
UK’s Child Safeguarding Policy, Code of Conduct, and Fraud Policies.
The PO will be responsible to fulfil any other duty assigned by the Senior Programme
Officers and Egypt Programme Manager.
Person specification
University degree in Economics, social Sciences, Political Science or relevant area
Two years experience in development work (Fresh graduates with experience in
volunteer work or work in NGOs are encouraged to apply).
Must be able to travel for overnight field work.
Fluency in written and spoken English with excellent report writing skills.
Fluency in spoken and written Arabic
Understanding and a commitment to improving child rights.
Understanding of project Management cycle
Strong communication, interpersonal and representational skills.
Proven knowledge and skills regarding project development, implementation,
monitoring and evaluation.
Excellent communication skills and ability to work collaboratively as part of a team.
Ability to develop plans and reports.
Excellent written and verbal communication, presentation and representation skills
in order to achieve efficient and effective communication both within the
organization and externally.
Good knowledge of computer programmes, particularly Word, Excel, Outlook, Power
Point and simple database programmes.
**********************
مؤسسة المرأة الجديدة
إعلان وظيفة (محامية بالاستئناف)

متطلبات الوظيفة:
1. خبرة (لاتقل عن 3 سنوات) في مجال العمل القانوني والمحاماة .
2. مؤمنة بأهمية ما تقوم به هذه منظمات المجتمع المدنى.
3. تجيد اللغة الإنجليزية.
4. لديها قدرة على كتابة المذكرات والترافع أمام الجهات المختصة.
5. إجادة العمل على البرامج الأساسية للكمبيوتر والأنترنت.
قواعد التعيين:
1. العمل بالمؤسسة مرتبط بالمشروعات المنفذة ومدتها.
2. سيتم تعيين المرشحة للوظيفة فترة لا تقل عن ثلاثة شهور تحت الأختبار.
3. الدقة والانضباط والالتزام بقواعد العمل بالمؤسسة.
4. المرتب يحدد بناء على السياسات المالية للمؤسسة.
سيتم تشكيل لجنة من عدد من عضوات المؤسسة، لإجراء مقابلات مع المتقدمات للوظيفة، وسيتم الأختيار وفقاً لمؤشرات التوافق مع أهداف ورسالة المؤسسة.
مهام العمل:
1. حضور التحقيقات، والترافع، وكتابة المذكرات القانونية في المحاكم و النيابات المختلفة.
2. تمثيل المؤسسة في بعض اللقاءات المشتركة مع المؤسسات المختلفة في مصر أو خارجها المتعلقة بعملها.
3. المشاركة في إعداد الدراسات والأوراق القانونية المطلوبة للعمل بالمؤسسة.

مواعيد العمل: من التاسعة صباحا حتى الخامسة عصرا، خمسة أيام في الأسبوع.
ترسل السيرة الذاتية بعنوان (وظيفة محامية) على:
- ميل المؤسسة: nwrc@nwrcegypt.org
- فاكس: 33460898
- أو باليد فى: 14 ش عبد المنعم سند من رشيد /أحمد عرابي المهندسين
**********************
.
Job Opportunity
------------------
Organization: Cairo Institute for Human Rights Studies (CIHRS)
Location: Cairo, Egypt
Position: Executive Secretary
Starting Date: Immediately
Salary: The remuneration will be commensurate with the experience and qualifications of the applicant and competitive rates in Egyptian NGOs

Background about CIHRS
-----------------------------
The Cairo Institute for Human Rights Studies (CIHRS) is an independent regional non-governmental organization founded in 1993. It aims at promoting respect for the principles of human rights and democracy, analyzing the difficulties facing the application of international human rights law and disseminating human rights culture in the Arab region as well as engaging in dialogue between cultures. A key part of CIHRS’ mandate is to help shape the understanding of the most pressing human rights issues within the region and then to coordinate and mobilize the key players and NGOs from across the Arab region to work together towards solutions. CIHRS enjoys consultative status in the United Nations ECOSOC, and observer status in the African Commission on Human and Peoples’ Rights. CIHRS is also a member of the Euro-Mediterranean Human Rights Network (EMHRN), the International Freedom of Expression Exchange (IFEX) and is an Observer Member of the International Federation for Human Rights (FIDH). CIHRS is registered in Egypt, France and Geneva, has its main offices in Cairo, an office in Geneva for its work at UN human rights mechanisms and an institutional presence in Paris. CIHRS was awarded the French Republic Award for Human Rights in December 2007.

Major responsibilities of the position
------------------------------------------
• Coordination of all meetings, appointments, and briefings held inside the office.
• Distribution of tasks and assignments to junior staff.
• Writing minutes of meetings upon request.
• Coordination of all coursework and everyday jobs related to the officers and managerial staff under the supervising of the administration.
• Coordinating a mailing system and other correspondence activities.
• Typing all documents, letters, & faxes related to all programs.
• Organization and coordination of national and international conferences, workshops, seminars, in Egypt and abroad (tasks include, hotel reservation, flight tickets booking, transportation organization.)
• Maintaining & updating contact lists of the Institute.

Requirements
-----------------
• A university degree.
• Resourceful and organised work practices with capacity to deal effectively with changing priorities, ability to keep deadlines and deal with several projects simultaneously as well as ability to work under pressure.
• Advanced communication skills.
• A minimum of 2 years experience working in administrative position.
• Computer knowledge (MS Word, Internet, Power Point)
• Willingness and ability to travel abroad, work for extra hours and sometimes during weekends.
• Ability to work in a multicultural environment.

Application
-------------
Deadline before April 11, 2011.
Applicants should send a CV and a cover letter to: info@cihrs.org
No telephone call is needed.
Only shortlisted candidates will be contacted for an interview.
Women are highly encouraged to apply.
**********************
وظائف مصر - مطلوب مندوبين مبيعات من الجنسين لشركة عطور بمرتب مجزى 6 شارع الشافعى خلف مسرح الزعيم الهرم لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: 0125019850
**********************
وظائف مصر - مطلوب لمطعم تيك اواى بالمظلات اصطاف كامل يشترط الخبرة لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: ‌0176565550
**********************
وظائف مصر - مطلوب لشركة كبرى Telesales يشترط الخبرة فى مجال الشوتايم و الاوربت اجادة اللغة الانجليزيه و الكمبيوتر لإرسال ال CV على: dda_osn@hotmail.com
**********************
تعلن منظمة بيت الحرية عن قبول مشروعات لبرنامج المنح الصغيرة من منظمات حقوق الإنسان المصرية، والمدافعين عن الديمقراطية، والناشطين في مجال الإعلام الجديد، المهتمين بالمناصرة و الدعوة للإصلاح الديمقراطي في مصر. يمكن للمشاريع المقترحة أن تشمل، على سبيل المثال وليس الحصر، حملات المناصرة للتوعية بالحقوق السياسية وتشجيع المشاركة السياسية وتعزيز الحريات العامة وخصوصاً في مرحلة ما قبل الانتخابات.


يرجى ملء النموذج المرفق و إرساله بالبريد الالكتروني على العنوان التالي:

smallgrant@freedomhouse.org


علماً بأن آخر موعد لقبول المشاريع هو نهاية يوم الجمعة، 22 نيسان / أبريل 2011، ولن يقبل أي مشروع بعد هذا التاريخ

ملاحظة مهمة : سيتم قبول الطلبات باللغة الانجليزية فقط
**********************
يعلن المعهد الجمهورى الدولى IRI عن فرصة عمل كمدرب بدء من 23 أبريل 2011. سوف يتم تعيين المدربين فى كل من محافظة الاسكندرية، وبورسعيد، والقاهرة، وقنا. ويسعى المعهد الجمهورى الدولى لتعيين مدربين يقيمون فى هذه المحافظات وسوف يعملون كمدربين للأحزاب والحركات السياسيه والمنظمات الناشطة فى مجال الديمقراطية وحقوق الإنسان وذلك للتدريب على برنامج المعهد الجمهورى الخاص بإدارة الحملات الانتخابية. وفى هذا الصدد يسعى المعهد الجمهورى الدولى إلى تعيين مدربين محترفين وذوى خبرة فى مجال التدريب ومهارات العرض أمام جماهير مختلفة فيما يختص بقضايا الديمقراطية. يجب أن يكون المتقدمين من الناشطين المشاركين فى عمليه التطور الديمقراطى ولديهم الرغبة فى الإسهام فى تطوير ودعم الأحزاب السياسية والحركات الجديدة فى مصر.

سوف يعقد المعهد الجمهورى الدولى ورشة عمل تدريبية لتدريب المدربين فى القاهرة فى الفترة من 23 إلى 28 أبريل 2011. فى نهايه الورشة التدريبية، سيتم أختيار أفضل المرشحيين لشغل هذه الوظائف. عند الإنتهاء من عمليه الاختيار سوف يتم التعاقد مع من تم اختيارهم بمرتب شهرى وفقا لخبرة كل مدرب وامكانياته. ومن المتوقع بدأ العمل فى الاسبوع اللاحق لورشة العمل التدريبية كل فى المنطقه المسؤول عنها. بالإضافة إلى مهام التدريب، سوف يقوم كل مدرب بمتابعة التقدم فى أداء المتدربين من ممثلين الاحزاب والنشطاء بعد تلقى هذه التدريبات.

إذا كنت ترغب فى تلقى التدريب والتقدم للوظيفة المذكورة أعلاه، برجاء ملء الاستمارة المرفقة لهذا الإعلان وإرسالها على العناوين الإلكترونية التالية:msalah@iri.org ،rkheder@iri.org ، hnasr@iri.org مع إرفاق سيرة ذاتيه حديثة، وخطاب لا يزيد عن 300 كلمة توضح مؤهلات المتقدم وخبراتة السابقة وذلك فى موعد أقصاه الثلاثاء 12 أبريل 2011، سوف يتم اختيار المشاركيين والاتـصال بهم خلال يومين من هذا التاريخ لتأكيد قبول الطلبات المقدمة من طرفكم. فى حالة عدم الاتصال بالمتقدم خلال هذه الفترة، برجاء العلم أنه لم يتم إختيارك للمشاركة بهذا التدريب والترشح لهذه الوظيفة.

فى حالة وجود إى استفسار، برجاء الإتصال بالأستاذة ريدا خضر على تليفون رقم 0010038044، أو الأستاذ هانى نصر على تليفون رقم 0106313115.
**********************
وظائف مصر - مطلوب لمركز صيانه سيارات بحدائق القبه فنى كهرباء تكييف يفضل خبره سابقه بمرتب مغرى و تأمينات لتحديد مقابله او الاستعلام عن الوظيفه اتصل على: 0120374244
**********************
مطلوب مندوبين مبيعات من الجنسين لشركة هاي كير للرعاية الطبية بالفيوم.
تليفون 0115025997 / 0110599707
العنوان الفيوم شارع بطل السلام امام المحكمة الدور السادس
الراتب ثابت وحوافز
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب لشركة اوراق ماليه خدمة عملاء 9 شارع بن المعتر النزهه alhmdstock_ex@hotmail.com للاستعلام عن الوظيفة: ‌0123122393
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب موظفين أمن شرم وراس سدر العاشر اقامة تغذية العبور المريوطية الجيزة 6 عمارات العبور للاستعلام عن الوظيفة: 0100028271
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب سائق لمنزل يوجد سكن يفضل من خارج القاهرة السن فوق 30 سنة للاستعلام عن الوظيفة: ‌22750564 22750566
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب لشركة سياحة (أ) منفذى برامج سياحية ( قسم سياحة خارجية ) ذوى خبرة لاتقل عن 3 سنوات ترسل السيرة الذاتية على info@newgladioustours.com للاستعلام عن الوظيفة
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب سكرتيرة لعيادة اسنان بمدينة نصر جاده للعمل مؤهل عالى متوسط يفضل سكان المنطقة للاستعلام عن الوظيفة: ‌26716636
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب ( خبازين ) ذو خبرة للعمل فى احدى سلاسل الكافيهات العالمية بالمهندسين info@foodfactory.net للاستعلام عن الوظيفة: ‌33358272 فاكس: 33362993
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب صيدلى او صيدلانية جميع الفترات لصيدليات بجسر السويس و عين شمس للاستعلام عن الوظيفة: ‌26371516 26350400
**********************
وظائف القاهرة - شركة امن كبرى تطلب موظفين أمن شباب و معاشات لحلوان مصر الجديدة الجيزة المقطم جسر السويس بمرتبات كبيرة للاستعلام عن الوظيفة: ‌0101788666
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب سكرتيرة حسنة المظهر خبرة للعمل بشركة دعاية واعلان بالهرم للاستعلام عن الوظيفة: ‌0125849420
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب مصممين جرافيك ذو خبرة فوتوشوب و كوريل 3و دى ماكس للاستعلام عن الوظيفة: ‌0112316060
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب مندوبى مبيعات من الشباب خبرة من 3 الى 5 سنوات فى مجال توزيع المواد الغذائية بمرتب و عموله للاستعلام عن الوظيفة: 0110054887
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب فورا مندوب اعلانات و تسويق لموقع الكترونى اى من الجنسين براتب مغرى و عموله ارسال السيره الذاتيه hzd141050@yahoo.com
**********************
وظائف القاهرة - مطلوب لشركه تجاريه دوليه مندوبى مبيعات ( له خبره لبق له المام باللغه الانجليزيه ) راتب و عموله للاستعلام عن الوظيفة: ‌0125128351
**********************
مطلوب اطباء للسعوديه للمستشفيات ومستوصفات بالرياض والدمام(اشعه-باطنه عامه مناظير كلي-اطفال-عظام-انف واذن-تخدير-جراحه المخ والاعصاب-المسالك البوليه)
حمله الدكتوراه او البورد او الزماله وكذلك الماجستير
ارسال السي في علي wonderegypt@gmail.com
وكتابه مسمي الوظيفه

هناك تعليق واحد:

  1. egurac@gmail.com
    السلام عليكم..
    بالنسبه للشركه بتاعت الاماراتegurac@gmail.com

    بعوتلى اكسيبت للسى فى بس طالبين تحويل رصيد 25 لارقام معينه علشان ناخد كارت نروح بيه الانتر فيو..
    ياريت حد يتأكد من الاعلان دة علشان موضوع تحويل الرصيد دة غريب شويه و مقلق لانه ببساطه ممكن يتطلع نصب!!
    يرجى الرد ان امكن

    ردحذف